مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-31فرهنگي

دختری که بخت در خانه اش را زد


نمایش «دختری که بخت درخانه اش را زد» حاصل تلاش جمعی از هنرمندان مهریزی است که در پنجمین جشنواره تئاتر معلولین کویر موفق به کسب 17 عنوان برگزیده شد.

- ایسنا/یزد نمایش دختری که بخت درخانه اش را زد حاصل تلاش جمعی از هنرمندان مهریزی است که در پنجمین جشنواره تئاتر معلولین کویر موفق به کسب 17 عنوان برگزیده شد.

نمایش دختری که بخت در خانه اش را زد به کارگردانی محمد حسن ابویی و مهناز بیک این روزها در مهریز به روی صحنه رفته و تا 15 بهمن ماه نمایش ان برای عموم مردم ادامه خواهد داشت.

محمدحسن ابویی با بیان این که در این نمایش 17 نفر از هنرمندان مهریزی ایفای نقش می کنند، گفت: نیلوفر زارعین دختر روشندل مهریزی نقش اصلی این تئاتر صحنه ای را برعهده دارد.

وی به کسب 17 عنوان برگزیده نمایش دختری که بخت در خانه اش را زد در پنجمین جشنواره تئاتر معلولان نیز اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره نیلوفر زارعین رتبه اول بازیگری، سیدعلی جام و اکرم زارع مشترکا رتبه دوم بازیگری، حمیده شیخ پور ، محمدجوادآخوندی و احسان زارعین مشترکا رتبه سوم بازیگری، فریبافتحی رتبه دوم طراحی صحنه و همچنین رتبه دوم طراحی گریم، محمدزارع بیدکی و محمد یزدانیان رتبه اول موسیقی، مهناز بیک رتبه اول طراحی پوستر، رتبه دوم کارگردانی و رتبه دوم طراحی گریم، راضیه دهقان رتبه دوم طراحی لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که بخت در خانه اش را زد

دختری که بخت در خانه اش را زد