مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-31فرهنگي

برگزاری سه رویداد مهم هنری در کرمانشاه/ میزبان 16 فیلم جشنواره فجر هستیم


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری سه رویداد مهم هنری همچون جشنواره هنرهای تجسمی فجر، جشنواره فیلم فجر و جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

- جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری سه رویداد مهم هنری در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

وی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را به عنوان اولین رویداد معرفی کرد و ادامه داد: این جشنواره از عصر روز گذشته افتتاح شده و تا سیزدهم بهمن ماه آثار فاخز اساتید برجسته خوشنویسی استان و همچنین آثاری در حوزه کاریکاتور، گرافیک، نقاشی، عکاسی و سایر رشته های هنری در نگارخانه میرزا رضا کلهر واقع در میدان غدیر به نمایش درآمده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: هفدهم تا بیست وسوم بهمن ماه، جشنواره فیلم فجر را با میزبانی 16 فیلم از جشنواره چهل و یکم در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون شهر کرمانشاه خواهیم داشت.

وی در خصوص فرورش بلیت جشنواره فیلم فجر، اضافه کرد: روز گذشته سامانه اینترنتی این فروش برای ستاد مرکزی جشنواره فعال شد که انتظار داریم تا فردا و یا نهایتا تا روز پنجشنبه سامانه اینترنتی استان ها نیز فعال شود تا علاقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سه رویداد مهم هنری در کرمانشاه/ میزبان 16 فیلم جشنواره فجر هستیم

برگزاری سه رویداد مهم هنری در کرمانشاه/ میزبان 16 فیلم جشنواره فجر هستیم