مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-31ورزشي

پیام حکم وزیر ورزش برای نایب رییس مهدی تاج چیست؟


صدور حکم مشاور وزیر ورزش برای نایب رییس اول فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که گفته می شود روابط صمیمانه ای با رییس فدراسیون ندارد حاوی چه پیامی برای مهدی تاج خواهد بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران روز گذشته (دوشنبه 10 بهمن) حکم مهدی محمدنبی را به عنوان مشاور وزیر در امور ورزش به وی اهدا کرد.

این حکم برای نبی از آنجایی عجیب و دور از انتظار بود که در حال حاضر نایب رییس اول فدراسیون فوتبال است و پیش از این هم به عنوان دبیر کل، سابقه کار در این فدراسیون را دارد.

تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال با کمک مهدی محمدنبی به ریاست این انتخابات رسید و بلافاصله او را برای پست نایب رییسی اول به مجمع معرفی کرد.

ارتباط خوب و نزدیک تاج و نبی و ائتلاف آنها باعث شد تا نتیجه انتخابات به سود آنها به پایان برسد و بار دیگر آنها را به صندلی مدیریتی در فدراسیون بازگرداند اما این ارتباط نزدیک با گذشت زمان و به ویژه پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر به تدریج جای خود را به اختلاف نظر بین رییس و نایب رییس اول داد.

این اختلاف در انتخاب های رییس فدراسیون فوتبال و گزینه های دلخواه نبی در بعضی از حوزه ها از جمله در حوزه ریاست، خودش را بیش از پیش نشان داد و بعد از پایان جام جهانی به اوج رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حکم وزیر ورزش برای نایب رییس مهدی تاج چیست؟

پیام حکم وزیر ورزش برای نایب رییس مهدی تاج چیست؟