مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-30سياسي

نسبت به قم تعصب ولایی داریم/ قم باید مرکز شعر ولایی و آیینی کشور باشد


تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ما نسبت به قم یک تعصب ولایی داریم، گفت: همان طور که رهبر نهضت ما در قم پرورش یافتند و حوزه علمیه و جایگاه های معنوی مانند مسجد مقدس جمکران در این شهر وجود دارد باید ادبیات فاخر ولایی و آیینی هم در این شهر رشد پیدا .

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ما نسبت به قم یک تعصب ولایی داریم، گفت: همان طور که رهبر نهضت ما در قم پرورش یافتند و حوزه علمیه و جایگاه های معنوی مانند مسجد مقدس جمکران در این شهر وجود دارد باید ادبیات فاخر ولایی و آیینی هم در این شهر رشد پیدا کند و شهر مقدس قم مرکز شعر ولایی و آیینی کشور باشد.

آیت الله سعیدی 10 بهمن در دیدار با شعرای آیینی استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: در اشعار مربوط به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت ولی عصر (عج) باید امید آفرینی به آینده موج بزند.

وی اظهار کرد: حضور شعرا در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها و برپایی محافل شعر در حرم مطهر باعث می شود که این اشعار نور بگیرد و بیشتر موجب تقویت مسیر اهل بیت علیهم السلام باشد.

وی با اشاره به محافل شعری که در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می شود، گفت: باید نکاتی که رهبر معظم انقلاب به عنوان خط راه تعیین می کنند تبدیل به سرفصل شود و همراه با تجربیات، معلومات و معنویات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به قم تعصب ولایی داریم/ قم باید مرکز شعر ولایی و آیینی کشور باشد

نسبت به قم تعصب ولایی داریم/ قم باید مرکز شعر ولایی و آیینی کشور باشد