مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 19:562023-01-30سياسي

آیت الله علم الهدی: شکست دشمن در توطئه های اخیر، نشانه آشکار نصرت الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به آیه 14 سوره مبارکه فجر اظهار کرد: برخی آیات در قرآن کریم فراتر از جنبه قرائت و تحلیل، دارای جنبه هایی هستند که می توانند در سایه تدبر فرد، زمینه ساز باور و ایمان باشند.

وی ادامه داد: ازجمله این آیه شریفه که می فرماید إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ و در آن، ذات اقدس پروردگار زمانی که سرنوشت قوم عاد، قوم ثمود، حکومت فرعون و سایر طاغوتیان زمان را تبیین می کند، سرانجام در سوره فجر به صراحت در مقام تبیین آخرالزمان و ظهور امام زمان(عج) برمی آید.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: مهم ترین پیام سوره فجر آن است که خدای زمان ما همان خدایی است که عاد و ثمود را یکسره مضمحل کرد و اکنون همان خدای براندازنده طاغوتیان و نصرت دهنده انبیا، در مقام نصرت وجود اقدس بقیه الله الاعظم(عج) برآمده و در سایه قدرت تام پروردگار، از سال پیروزی انقلاب تاکنون، دشمن را در همه توطئه ها و برنامه هایشان علیه این مردم شکست داده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: از دهه فجر سال 1400 تا دهه فجر 1401، هیچ فتنه و تهاجمی نبوده که دشمن در توان داشته اما آن را اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: شکست دشمن در توطئه های اخیر، نشانه آشکار نصرت الهی است

آیت الله علم الهدی: شکست دشمن در توطئه های اخیر، نشانه آشکار نصرت الهی است