مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:302023-01-30سياسي

جشن های انقلاب در 4200پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و 200 پایگاه مقاومت در سراسر استان آماده اجرای بیش از 120 عنوان برنامه و جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سعی شده برنامه ها امسال محله محور باشند و در این راستا از هفت هزار و 200 ریز برنامه تدوین شده 2 هزار و 870 برنامه در این بخش است.

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی نیز در این زمینه برنامه های فرهنگی چشمگیری در نظر گرفته اند، گفت: 800 برنامه هم از سوی فعالان این بخش برای اجرا تهیه و در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر مردمی بودن برنامه ها و جشن های امسال در ایام دهه مبارک فجر اضافه کرد: مردم قلب تپنده پایگاه های استان هستند و در این راستا هیچ محدودیتی برای حضور مردمی که دلشان با انقلاب است در این مکان ها وجود ندارد.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از 11 بهمن با دیدار نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آغاز می شود، ادامه داد: رژه نیروهای موتوری، غبارروبی مزار شهدا، همایش اقتدار نیروهای مسلح، رزمایش الی بیت المقدس، نشست های جهاد تبیین، زنگ انقلاب، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و همایش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های انقلاب در 4200پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود

جشن های انقلاب در 4200پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود