مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-30سياسي

خدمات پرستاری از کیفیت بالایی برخوردار نیست


تصور برخی مردم این است که پرستاران، دریافتی و حقوق و مزایای بالایی دارند، در حالی که بسیاری از مطالبات محقق نشده و تصویر اشتباهی در ذهن مردم ایجاد شده است.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: تصور برخی مردم این است که پرستاران، دریافتی و حقوق و مزایای بالایی دارند، در حالی که بسیاری از مطالبات محقق نشده و تصویر اشتباهی در ذهن مردم ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس عبادی، در اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و رؤسای هیئت مدیره سراسر کشور، اظهار داشت: مشارکت دادن مردم و گروه های صنفی و حرفه ای در اداره کشور یک اتفاق مثبت است و توسعه سازمان های مردم نهاد و NGO ها یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و سازمان نظام پرستاری یکی از همین سازمان ها است که بازوی مشورتی وزارت بهداشت است و بسیاری از اتفاقات مثبت که برای کشور روی می دهد در گرو فعالیت این سازمان ها است.

وی افزود: تصور برخی مردم این است که پرستاران دریافتی و حقوق و مزایای بالایی دارند، در حالی که بسیاری از مطالبات محقق نشده و تصویر اشتباهی نیز در ذهن مردم ایجاد شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: باید توجه داشت که مراقبت های پرستاری برای پاسخ به نیاز بیماران شکل گرفته است، بنابراین هر صحبتی که می کنیم باید مبتنی بر تأمین نیاز مردم باشد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پرستاری از کیفیت بالایی برخوردار نیست

خدمات پرستاری از کیفیت بالایی برخوردار نیست