مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-30سياسي

تهدید سلامت و امنیت جان مردم با وجود سگ های ولگرد در خرمشهر


وجود سگ های ولگرد علاوه بر اینکه آسایش مردم را سلب کرده است، سلامت و امنیت و جان مردم را نیز تهدید می کنند.

- حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه وجود سگ های ولگرد در خرمشهر معضل چندین ساله است، بیان کرد: همین موضوع باعث شده تا مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شود و اخیراً اتفاقات دلخراش زیادی رخ داده است؛ همچنین با صحبت هایی که با شبکه بهداشت شهرستان خرمشهر صورت گرفته افزایش گزیدگی مردم توسط سگ های ولگرد تأیید شده است.

امام جمعه خرمشهر عنوان کرد: بر اساس آمار مشخص شده میزان گزیدگی در خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 160 درصد افزایش یافته است و همین امر باعث شده تا نارضایتی مردم افزایش و شکایات زیادی در این خصوص صورت بگیرد.

حجت الاسلام عادل پور به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: از طریق شهرداری، شورای شهر، شبکه بهداشت این موضوع پیگیری و شکایات مردمی مطرح شده و خواستار رفع فوری این مشکلات شدیم و مسئولان باید برنامه ویژه و جدی برای حل این معضل و مشکل داشته باشند.

وی تصریح کرد: آنگونه که باید و شاید اقدام معقول و مطلوبی در این زمینه صورت نگرفته و همین موجب شد تا از طریق خطبه های نمازجمعه این مشکل و مطالبه مردمی مطرح شود؛ وجود سگ های ولگرد در خرمشهر عمومیت پیدا کرده و همه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سلامت و امنیت جان مردم با وجود سگ های ولگرد در خرمشهر

تهدید سلامت و امنیت جان مردم با وجود سگ های ولگرد در خرمشهر