مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-30سياسي

وزارت بهداشت در پرداختی های پرستاران عادلانه برخورد کند


رییس شورای عالی نظام پرستاری، از سازمان برنامه و بودجه خواست تا استاندارد پرستاران به ازای هر تخت بیمارستانی را مشخص کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و رؤسای هیئت مدیره سراسر کشور برگزار شد.

شمس الدین شمسی در این مراسم درباره دستاوردهای دوره پنجم نظام پرستاری اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم سازمان این است که در سال 98 احکام پرستاران قرار بود لغو شود که مداخلات سازمان نظام پرستاری، مانع از برگشت احکام شد.

یکی دیگر از دستاوردهای سازمان در دوره پنجم، اجرای فوق العاده ویژه است که از فروردین 97 کلید خورد و به کل کارکنان بهداشت و درمان از جمله پرستاران تعلق گرفت.

وی ادامه داد: سومین دستاوردی که داشتیم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بوده است.

برخی از اجرای قانون ناامید شده بودند اما خوشبختانه با پیگیری هایی که سازمان نظام پرستاری داشت و دیداری که با قرار گرفت مسئولین اجرایی خود را موظف به اجرای این قانون دانستند و پیگیری ها و زحمات زیادی نیز برای تدوین دستورالعمل های آن کشیده شد.

وی با اشاره به ضعف های اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت: در سال جاری بودجه 5200 میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در نظر گرفته شد اما متأسفانه آنچه از اجرای قانون تعرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت در پرداختی های پرستاران عادلانه برخورد کند

وزارت بهداشت در پرداختی های پرستاران عادلانه برخورد کند