مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-30اجتماعي

سند تحول بنیادین اجرا شده اما تحول مدنظر هنوز محقق نشده است


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تحول در نظام آموزشی با تحول در مدرسه شروع می شود، محور تحول مدرسه است؛ در چشم انداز سند تحول بنیادین، - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تحول در نظام آموزشی با تحول در مدرسه شروع می شود، محور تحول مدرسه است؛ در چشم انداز سند تحول بنیادین، مدرسه جلوه گاهی برای تحقق مراتبی از حیات طیبه عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی کاظمی گفت: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین و تحول در نظام آموزشی است.

وی بیان کرد: تلاش های بسیاری در زمینه اجرایی سازی سند تحول بنیادین صورت گرفته اما هنوز تحول مدنظر محقق نشده، تحول با سلسله مراتب اجرایی نمی شود، در مدرسه تحقق پیدا می کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تحول در نظام آموزشی با تحول در مدرسه شروع می شود، اینگونه می توان زمینه ساز اجرایی ساختن سند تحول باشیم، محور تحول مدرسه است و معلمین، معاونین و مدیران هستند که تحول را اجرایی می کنند و ما حلقه های واسطه هستیم و در این مسیر محوریت با مدرسه است، لذا تمامی تغییرات و تحولات باید در مدرسه اتفاق بیفتد.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید بر کارهای اساسی و تحولی تمرکز کنیم، تحول سخت و پیچیده است و این کار به همت معلمان و در مدرسه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین اجرا شده اما تحول مدنظر هنوز محقق نشده است

سند تحول بنیادین اجرا شده اما تحول مدنظر هنوز محقق نشده است