مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30سياسي

قراردادهای شفاهی فاقد وجاهت قانونی و پیگیری حقوقی است


مسوول واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: در صورت طرح دعاوی فقط به قراردادهای کتبی رسیدگی می شود و عقد هر گونه قرارداد شفاهی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی فاقد وجاهت قانونی و پیگیری حقوقی است.

- حمید جهرمی نژاد ظهر امروز (10 بهمن ماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به نقش ارزنده منابع انسانی در روند پیشرفت دانش بهداشت کار و سلامت منابع انسانی، در دور جدید فعالیت های واحد کار و خدمات اشتغال این بندر اقدامات و برنامه های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر لزوم عقد قرادادهای کتبی از سوی کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و گفت: در صورت طرح دعاوی فقط به قراردادهای کتبی رسیدگی می شود و عقد هر گونه قرارداد شفاهی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی فاقد وجاهت قانونی و پیگیری حقوقی است.

جهرمی نژاد ادامه داد: تمام تلاش در واحد کار و خدمات اشتغال بندر شهید رجایی بر حفظ کرامت انسانی و ایجاد ارتباط سازنده و مثبت بین کارگر و کارفرما، صیانت از نیروی کار، تنظیم روابط کار، کنترل و پایش حفاظت و بهداشت کار در کارگاه های مستقر در منطقه، بومی سازی، بهبود وضعیت معیشت و بیمه کارگران، پیگیری برقراری ارتباط با ارگان های ذیربط بیمه بیکاری، بهبود و گسترش فرهنگ کارمعطوف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای شفاهی فاقد وجاهت قانونی و پیگیری حقوقی است

قراردادهای شفاهی فاقد وجاهت قانونی و پیگیری حقوقی است