مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30دانش

ضرورت توسعه مراکز آموزش زبان فارسی در راستای تحقق مرجعیت علمی


معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل وزارت علوم گفت: توسعه و نیاز به زبان فارسی مهم ترین شاخص تحقق مرجعیت علمی است، باید لوازم ایجاد جذابیت و آموزش موثر در مراکز آموزش فارسی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، اولین نشست همفکری و هم افزایی روسای مراکز آزفای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین المللی، جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین الملل و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

در این نشست سلمان پور گفت: مراکز آموزش زبان فارسی با توجه به اسناد بالادستی و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحقق مرجعیت علمی، یک اقدام راهبردی در نظام جمهوری اسلامی است که نگاه اقتصادی به آن اولویت ندارد.

معاون بورس و امور دانشجویان بین المللی با بیان اینکه یکی از عوامل ماندگاری ایران و تعالی جمهوری اسلامی، تحقق مرجعیت علمی است؛ تصریح کرد: ایران در تحقق مرجعیت علمی باید به گونه ای عمل کند که جهان در علم، دانش و فناوری به آن نیاز پیدا کند.

سلمان پور با اشاره به اینکه هویت دینی ما اقتضا می کند تا کشورهای دیگر در حوزه علم و فناوری به ما نیاز پیدا کنند؛ اظهار کرد: تحقق مرجعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مراکز آموزش زبان فارسی در راستای تحقق مرجعیت علمی

ضرورت توسعه مراکز آموزش زبان فارسی در راستای تحقق مرجعیت علمی