مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-30اقتصادي

ماجرای کمبود سوخت معادن کرمانشاه و قیمت 10 برابری بازار آزاد


دبیر خانه معدن کرمانشاه از کمبود سوخت مورد نیاز ماشین آلات معادن استان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این روند شاهد تعطیلی معادن خواهیم بود.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر خانه معدن کرمانشاه از کمبود سوخت مورد نیاز ماشین آلات معادن استان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این روند شاهد تعطیلی معادن خواهیم بود.

عزت الله حاصلی در گفت و گو با ایسنا، از معضل کمبود سوخت برای معادن کرمانشاه یاد کرد و گفت: متاسفانه به دلیل سخت گیری شرکت پخش فرآورده های نفتی، سوختی که در اختیار تجهیزات و ماشین آلات معدنی قرار می گیرد به اندازه نیاز آنها نیست.

وی میزان مصرف سوخت معادن را با توجه به نوع ماده معدنی، سختی سنگ، نوع و تعداد ماشین آلات متغییر دانست که باید توسط کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی مد نظر قرار گیرد، اما در عمل چنین چیزی رخ نمی دهد.

دبیر خانه معدن کرمانشاه با بیان اینکه میزان مصرف سوخت هر یک از ماشین آلات معدنی حدود شش هزار لیتر در ماه است، یادآور شد: این در حالیست که حداکثر 3500 تا چهار هزار لیتر سوخت در ماه به هر ماشین اختصاص می یابد که کمی بیشتر از نصف نیاز معادن را پوشش می دهد و معمولا از 15 هر ماه سهمیه سوختی که به ما می دهند به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کمبود سوخت معادن کرمانشاه و قیمت 10 برابری بازار آزاد

ماجرای کمبود سوخت معادن کرمانشاه و قیمت 10 برابری بازار آزاد