مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-30بين الملل

ترکیه هنوز هیچ اقدامی برای عضویت فنلاند در ناتو نکرده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه فنلاند در پی اظهارات رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه مبنی بر احتمال پیوستن فنلاند به ناتو، - فنلاند اعلام کرده است که هیچ اقدام مشخصی از سوی ترکیه در رابطه با الحاق این کشور به ناتو صورت نگرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه فنلاند در پی اظهارات رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه مبنی بر احتمال پیوستن فنلاند به ناتو، اعلام کرد که هیچ اقدام مشخصی از سوی ترکیه در خصوص تصویب الحاق هلسینکی به ناتو انجام نشده است.

در این ارتباط وزارت امور خارجه فنلاند گفت: ما هیچ مدرکی دال بر پیشرفت در تصویب عضویت فنلاند در ناتو از سوی ترکیه دریافت نکرده ایم و در مورد اظهارات اردوغان توضیح بیشتری نخواهیم داد، اما تاکنون هیچ اقدام مشخصی از سوی ترکیه انجام نشده است.

روز گذشته، رجب طیب اردوغان ، رییس جمهور ترکیه اعلام کرده بود که ممکن است آنکارا در مورد عضویت احتمالی فنلاند در ناتو تصمیم متفاوتی بگیرد و شاید این تصمیم سوئد را شوکه کند.

اردوغان در این ارتباط گفت: در صورت لزوم، ممکن است پیام دیگری (پاسخ) در مورد عضویت فنلاند ارائه کنیم که متفاوت از پیام ما به سوئد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه هنوز هیچ اقدامی برای عضویت فنلاند در ناتو نکرده است

ترکیه هنوز هیچ اقدامی برای عضویت فنلاند در ناتو نکرده است