مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-30اقتصادي

30 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان تخصیص یافت


همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان، 161 میلیارد تومان بودجه برای دانشگاه های وابسته به وزارت علوم با تکیه بر دانشگاه کردستان مصوب شد که در صورت تخصیص کامل، - ایسنا/کردستان سرپرست دانشگاه کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان، 161 میلیارد تومان بودجه برای دانشگاه های وابسته به وزارت علوم با تکیه بر دانشگاه کردستان مصوب شد که در صورت تخصیص کامل، بخش مهمی از نیازهای عمرانی دانشگاه را جبران می کند.

حامد قادرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از 161 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه تاکنون 30 میلیارد تومان آن تحقق یافته است اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته، با تلاش معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان محقق شد.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبار مصوب شده، بخش مهمی از نیازهای عمرانی دانشگاه کردستان جبران می شود، افزود: اختصاص مبلغ 45 میلیارد تومان برای تکمیل 2 بلوک خوابگاه متاهلین دانشگاه کردستان و مبلغ 25 میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی سقز، از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان بود.

سرپرست دانشگاه کردستان یادآور شد: اختصاص مبلغ 20 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و 17 میلیارد تومان برای تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان تخصیص یافت

30 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان تخصیص یافت