مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-30سياسي

1600 دانش آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


معاون هماهنگ کننده سپاه استان از آغاز اعزام 1600 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه، هزار و ششصد دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند گفت: از یکشنبه 9 بهمن ماه اعزام راهیان نور دانش آموز قمی آغاز شد و این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

سرهنگ امیر جعفری افزود: دانش آموزان در ده مرحله و هر بار در قالب چهار اتوبوس تا پایان بهمن ماه راهی اردو های راهیان نور می شوند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها، از جان گذشتگی های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می شوند و با حضور در یادمان های شهدا از آنها در زندگی و تحصیل مدد می گیرند.

وی افزود: در آذرماه امسال حدود 700 دانش آموزان پسر مدارس متوسط دوم استان قم در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام دانش آموزان دختر قمی دومین سری از اعزام به مناطق ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 دانش آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

1600 دانش آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند