مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-30سياسي

ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط


ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هم اندیشی دیوان محاسبات کشور با مدیران مراکز پژوهشی و فعالان حوزه فناوری اطلاعات با حضور سید احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

در این جلسه که مسئولانی از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، پارک اندیشگاهی دانشگاه تهران و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اندیشکده ها حاضر بودند، مسائلی همچون بهبود روند بودجه ریزی، ارزیابی الکترونیک در برنامه های آتی دیوان محاسبات و هم افزایی متقابل میان دستگاه های نظارتی و حسابرسی عملکرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

احصای نقاط قوت و ضعف و ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و همچنین تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

دستغیب در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، خواستار تعمیق و گسترش هم افزایی ها میان ارکان این نهاد نظارتی با مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط

ضرورت تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط