مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-30حوادث

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در دشتستان توقیف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف تعداد بیش از چهار هزار کارتن انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش 35 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف تعداد بیش از چهار هزار کارتن انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش 35 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

                                      وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی بیش از چهار هزار کارتن انواع لوازم یدکی خودرو شامل پمپ،کلاچ، سرسیلندر، واشر سرسیلندرو.

ساخت کشور چین به دلیل اظهارات خلاف واقع و نقض تشریفات قانونی و عدم تطابق شناسه کالا ثبت سفارش شده با محموله وارداتی و به جهت نزول ارزش شدید کشف کردند.

  فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 35 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در دشتستان توقیف شد

محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در دشتستان توقیف شد