مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-30اقتصادي

جابجایی مسافر و حمل ونقل بار در استان بوشهر افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش حمل بار و مسافر در استان بوشهر خبر داد و گفت: طی 10 ماهه امسال سه میلیون و 600 هزار جابجایی مسافر در استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابجا شده است که این محموله ها در قالب 441هزار سفر انجام شده است .

وی افزود: کلینکر سیمان، میعانات گازی، مواد اولیه پتروشیمی، کالای اساسی و محصولات کشاورزی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: چشم انداز و دورنمای جابجایی بار در استان با توجه به افزایش تولیدات صنایع خصوصا پتروشیمی روشن و امید بخش است و انشاالله این روند افزایشی درماهای آتی نیزتدوام خواهد داشت.

اخترشناس یادآور شد: 157 شرکت حمل و نقل کالا و حدود پنج هزار راننده در بخش حمل و نقل بار استان بوشهر فعال هستند.

ثبت 3.

6 میلیون جابجایی مسافر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ثبت سه میلیون و 600 هزار جابجایی مسافر در استان بوشهر طی 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مسافر و حمل ونقل بار در استان بوشهر افزایش یافت

جابجایی مسافر و حمل ونقل بار در استان بوشهر افزایش یافت