مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-29سياسي

کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی تشکیل می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تشکیل کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی در یکصد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان از تشکیل کارگروه رصد و پیگیری  این شورا خبر داد و اظهار داشت: مطابق ماده 3 و 11 آیین نامه شورای فرهنگ عمومی استان؛ شیوه نامه فعالیت کارگروه رصد و پیگیری با رویکرد ارتقاء اثربخشی تصمیمات، مصوبات و اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی تصویب شده است.

وی افزود: کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان بازوی تصمیم ساز و اجرایی شورای فرهنگ عمومی عمل خواهد نمود.

بلاغی، شناخت و اطلاع از افکار عمومی و وضعیت شاخص های فرهنگ عمومی در سطح مرکز استان و شهرستان ها، تحلیل وضعیت و تصمیم سازی در جهت اصلاح و بهبود شاخص های فرهنگ عمومی استان و شهرستان ها، پیگیری، نظارت و مداخله لازم به منظور اجرای اثربخش تصمیمات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور و استان را از اهم وظایف این کارگروه برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیته های این کارگروه را شامل کمیته امور دینی، فرق و مذاهب با مسؤولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کمیته امور تعلیم و تربیت با مسؤولیت اداره کل آموزش و پرورش استان، کمیته امور اجتماعی، زنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی تشکیل می شود

کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی تشکیل می شود