مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-29بين الملل

پاپ فرانسیس سرعت گرفتن «چرخه مرگ» در خاورمیانه را محکوم کرد


رهبر کاتولیک های جهان تشدید خشونت ها و درگیری ها بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست را که وی از آن به عنوان «چرخه مرگ» در خاورمیانه یاد می کند، - پاپ فرانسیس سرعت گرفتن چرخه مرگ در خاورمیانه را محکوم کرد رهبر کاتولیک های جهان تشدید خشونت ها و درگیری ها بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست را که وی از آن به عنوان چرخه مرگ در خاورمیانه یاد می کند، محکوم کرد و از هر دو طرف خواست تا برای رسیدن به آرامش و صلح صادقانه تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاپ فرانسیس امروز (یکشنبه) طی سخنانی در میدان سنت پیتر واتیکان اعلام کرد که خشونت بین فلسطینی ها و اسراییلی ها که از آن به عنوان چرخه مرگ در خاورمیانه یاد می کند، هر روز تشدید می شود و مانعی برای دستیابی به صلح بین دو طرف است.

رهبر کاتولیک های جهان تصریح کرد: چرخه مرگ در خاورمیانه که روز به روز در حال سرعت گرفتن است، تنها بارقه های اعتماد میان دو ملت را خاموش می کند.

پاپ فرانسیس در ادامه به حمله ارتش رژیم اسراییل به اردوگاه جنین که منجر به شهادت 10 فلسطینی شد و پس از آن عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها شهرک نشین در نزدیکی کنیسه ای در قدس اشغالی شده است، اشاره کرد و گفت: از هر دو طرف می خواهیم تا برای آتش بس و صلح صادقانه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ فرانسیس سرعت گرفتن «چرخه مرگ» در خاورمیانه را محکوم کرد

پاپ فرانسیس سرعت گرفتن «چرخه مرگ» در خاورمیانه را محکوم کرد