مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-29اقتصادي

بانک ها مکلف شدند درخواست تسهیلات معوق را تعیین تکلیف کنند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت توجه و اهتمام بانک های عامل استان به کاهش درخواست های معوق تسهیلاتی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف الله اسداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در نود و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مدیران عامل بانک ها و دستگاه های اجرایی و نظارتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، گفت: بر اساس آمار رسمی، استان البرز عملکرد قابل قبولی در حوزه پرداخت تسهیلات به صنایع و تولیدکنندگان به نسبت سایر استانهای کشور دارد که جا دارد از تلاش های مجموعه بانک های استان و تعامل آنان با اداره کل صمت استان تقدیر به عمل آید.

وی افزود: در تداوم این روند انتظار می رود مدیران عامل بانک های استان نسبت به کاهش درخواست های معوق تسهیلاتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، گزارش جامعی از وضعیت تسهیلات پرداخت شده و در انتظار پرداخت در سیستم بانکی، توسط اداره کل صمت ارائه شد و هر یک از موارد مطروحه بر اساس نوع طرح تولیدی، میزان تسهیلات مورد نیاز، بانک عامل و مدت زمان طی شده از تاریخ درخواست توسط متقاضی و تاریخ پرداخت توسط بانک بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها مکلف شدند درخواست تسهیلات معوق را تعیین تکلیف کنند

بانک ها مکلف شدند درخواست تسهیلات معوق را تعیین تکلیف کنند