مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-29اقتصادي

برای تدوین نقشه اقتصادی استان به مشارکت فعالان بخش خصوصی نیاز است


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر تعامل بخش دولتی و بخش خصوصی در تدوین نقشه اقتصادی استان گفت: مشارکت فعالان بخش خصوصی برای تدوین نقشه اقتصادی استان به منظور حل مسائل و ارایه راهکارها در این خصوص نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در دیدار با اعضای هیات رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: مشارکت فعالان بخش خصوصی برای تدوین نقشه اقتصادی استان به منظور حل مسائل و ارایه راهکارها در این خصوص نیاز است.

استاندار خراسان رضوی افزود: از دیدگاه مدیریت عمومی خیلی مهم است که مسائل و مشکلات و همچنین خلاها توسط فعالان اقتصادی فهرست شود.

وی بیان کرد: براساس این فهرست مزیتها و مسائل اقتصادی خراسان رضوی تهیه و یک بسته حرکتی در این زمینه تعریف می شود، در این راستا می توان برخی زنجیره های تولید در استان از جمله زنجیره های حوزه معدن را کامل کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه های دولتی در حوزه اقتصادی آماده واگذاری امور به بخش خصوصی هستند و به واقع دولت نباید تصدی گری در امور داشته باشد حتی این مهم را برای بخش نظارت نیز قائل هستیم.

وی اظهار داشت: خانه صنعت ظرفیت مطلوبی در مدیریت امور دارد و در واقع باید مدیریت فعالان اقتصادی توسط خود آنان انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تدوین نقشه اقتصادی استان به مشارکت فعالان بخش خصوصی نیاز است

برای تدوین نقشه اقتصادی استان به مشارکت فعالان بخش خصوصی نیاز است