مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-29فناوري

کندی و اختلال اینترنت بزرگترین مانع توسعه اقتصاد دیجیتال کشور


کندی و اختلال اینترنت طی یک سال گذشته در حالی به یکی از مشکلات روزمره عموم مردم تبدیل شده است بنابراین به نظر می رسددر این وضعیت صحبت کردن از توسعه اقتصاد دیجیتال به نوعی شعار محسوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهمترین دلیل کندی اینترنت را عدم تنظیم گیری صحیح و به موقع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مخصوصاً در زمینه تعرفه خدمات است عنوان و تاکید کرد که در این وضعیت صحبت کردن از توسعه اقتصاد دیجیتال بیشتر شوخی و به نوعی شعار محسوب شود.

در ادامه متن این یادداشت آمده است.

به اعتقاد کارشناسان مهمترین دلیل کندی اینترنت عدم تنظیم گیری صحیح و به موقع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مخصوصاً در زمینه تعرفه خدمات است؛ به گونه ای که نه تنها سرمایه گذاری جدید و توسعه زیرساخت ها متوقف شده، بلکه تعمیر و نگهداری شبکه موجود نیز به خوبی انجام نمی شود و نتیجه آن قطعی های مکرر طی یک سال اخیر در نقاط مختلف تهران و اقصی نقاط کشور شده است.

از ابتدای سال تاکنون چندین بار بخش های قابل توجهی از پایتخت دچار قطعی اینترنت شده است که برای آن دلایلی مانند آتش سوزی ساختمان شرکت ارتباطات زیرساخت، آتش سوزی حوضچه شرکت مخابرات و … بیان شده ولی به نظر می رسد این موارد معلول برخی علت های اصلی مانند عدم توجه کافی به سرمایه گذاری و توسعه شبکه و حتی تعمیر و نگهداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی و اختلال اینترنت بزرگترین مانع توسعه اقتصاد دیجیتال کشور

کندی و اختلال اینترنت بزرگترین مانع توسعه اقتصاد دیجیتال کشور