مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-29اقتصادي

برآورد 9 هزار میلیارد تومانی بودجه 1402 کلانشهر کرج


رییس شورای اسلامی شهر کرج از افزایش حدوداً سه هزار میلیارد تومانی بودجه سال آینده شهرداری کرج نسبت به امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسم پور روز یکشنبه 9 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قانون، پس از تقدیم بودجه پیشنهادی توسط شهردار، باید بررسی آن تا پایان بهمن ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهر به اتمام برسد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و سایر حوزه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم، اذعان کرد: از 9 هزار و 50 میلیارد تومان بودجه شهرداری، حدود 4 هزار و11 میلیارد تومان هزینه جاری و در حدود 5 هزار 40 میلیارد هزینه عمرانی اختصاص یافته است .

این مسئول بیان کرد: بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر؛ اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر و …از جمله مهمترین دغدغه اعضای شورای شهر در بودجه سال 1402است که امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

قاسم پور یادآور شد: افزایش رقم کل بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته و تحقق بودجه و فصول درآمدی آن از دغدغه های شورای ششم است و در همین راستا امیدواریم در سال 1402 به اهداف درآمدی مدنظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 9 هزار میلیارد تومانی بودجه 1402 کلانشهر کرج

برآورد 9 هزار میلیارد تومانی بودجه 1402 کلانشهر کرج