مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-29سياسي

آخرین مهلت ثبت نام مدیرپروژه حرفه ای دانشگاه تهران


اولین دوره جامع مدیر پروژه حرفه ای در کشور با همت دفتر آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند تا 15 بهمن ماه از تخفیفات ویژه ای که برای این دوره درنظرگرفته شده است بهره مند گردند.

- دوره مدیر پروژه حرفه ای با یک نگاه تخصصی به وظایف مدیر حرفه ای پروژه برگزار خواهد شد که با رویکرد اجرایی و بهره گیری از متد و استانداردهای بین المللی در پی آن است تا مخاطبان را بصورت حرفه ای آماده حضور در سطح پروژه های ملی و بین المللی نماید.

چرا باید مدیریت پروژه را بیاموزیم؟ امروزه مبحث مدیریت پروژه یکی از پرطرفدارترین موضوعات حال حاضر دنیا و نیز یکی از نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کسب و کاری می باشد و دانستن دانش مدیریت پروژه، ابزارها و تکنیک های لازم برای مدیریت بهینه پروژه به عنوان یک ضرورت برای متخصصان فعال در مشاغل پروژه محور محسوب می شود.

اگر به آمار و ارقام حال حاضر پروژه های کشور یک نگاه مختصر انداخته شود کاملا نقص دانش روز مدیریت پروژه در انتخاب و اجرای پروژه ها به چشم می آید که نشان دهنده لزوم گسترش این دانش در میان متخصصان کشور است.

مدیریت پروژه یکی از مهمترین رویکردهای پیاده سازی و اجرای استراتژی های سازمان ها می باشد به گونه ای که در تحقیقات موسسه PMI مشخص شده است که 80درصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام مدیرپروژه حرفه ای دانشگاه تهران

آخرین مهلت ثبت نام مدیرپروژه حرفه ای دانشگاه تهران