مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-29سياسي

نباید به دشمنان دو کشور برادر ایران و جمهوری آذربایجان اجازه سو استفاده را دارد


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه ناگوار حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، گفت: نباید اجازه داد که دشمنان دو کشور مسلمان و برادر ایران و آذربایجان از این قبیل اتفاقات سوءاستفاده کنند و باید تلاش کنیم تا به توصیه ها و دستورهای رهبر انقلاب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: دشمنی دشمنان هر روز شدیدتر و متراکم تر می شود و آنان رهبری و مردم را به عنوان دو رکن انقلاب نشانه رفته اند تا کشور را از مسیر حرکت خود منحرف کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رستاخیزی علیه جبهه کفر و استکبار بود، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه های دهه فجر رنگ وبوی مردمی بیشتری داشته باشد و در این برنامه ها دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

خرّم تصریح کرد: باید از فرمایش های امام و رهبری و مستندات تاریخی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب بویژه برای نسل جوان و نوجوان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان قرارگاه فرهنگی استان در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله برنامه های دهه فجر باید اعلام نظر کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به حادثه ناگوار حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، گفت: رییس جمهوری صریحاً به وزرای کشور و امور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به دشمنان دو کشور برادر ایران و جمهوری آذربایجان اجازه سو استفاده را دارد

نباید به دشمنان دو کشور برادر ایران و جمهوری آذربایجان اجازه سو استفاده را دارد