مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-29سياسي

فرمانده انتظامی استان: کرمانشاه از مجرمان پاکسازی می شود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح های ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی استان از مجرمان در حوزه های مختلف خبر داد.

- فرمانده انتظامی استان: کرمانشاه از مجرمان "پاکسازی" می شود ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح های ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی استان از مجرمان در حوزه های مختلف خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: در همین راستا با توجه به نزدیکی ایام نوروز پاکسازی استان از مجرمان را در قالب طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار قرار داده ایم.

به گفته جاویدان این طرح ها در پنج حوزه اصلی مقابله با سرقت، اراذل و اوباش، اسلحه و مهمات، خرده فروشان مواد مخدر و قاچاق سوخت اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح ها در هر یک از این بخش ها به فاصله هر هفت تا 10 روز یکبار تا رسیدن عید نوروز در استان تکرار می شود.

جاویدان گفت: هدف از این طرح ها پاکسازی گسترده استان از مجرمان با نزدیک شدن به ایام نوروز است و در تلاشیم امنیت اجتماعی استان را بیش از پیش ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح ها به مجرمان این پیام را می دهیم که تصور نکنند پلیس که در دو سه ماه گذشته که درگیر اغتشاشات بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان: کرمانشاه از مجرمان پاکسازی می شود

فرمانده انتظامی استان: کرمانشاه از مجرمان پاکسازی می شود