مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-29سياسي

خانواده و مدرسه ارکان جهاد تبیین هستند/حمایت از برنامه های فرهنگی


استاندار سمنان با بیان اینکه خانواده و مدرسه ارکان جهاد تبیین هستند، گفت: این دو، نخستین گروه هایی هستند که شخصیت جوان آینده ساز ایران در آن ها شکل می گیرد.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه خانواده و مدرسه ارکان مقابله با جنگ نرم دشمنان است چرا که دشمنان خانواده و آینده سازان ایران اسلامی را نشانه گرفته است، تاکید کرد: جهاد تبیین امروز بهترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و معاندان محسوب می شود.

وی افزود: توجه به هر دو بخش خانواده و مدرسه به مثابه کانون های رشد جوانان آینده ایران اسلامی می بایست به یک اندازه باشد و ما برای مقابله با تهدیدات دشمنان می بایست به جهاد تبیین در هر دو گروه بپردازیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین واقعیت ها یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است، بیان کرد: اگر ما بهترین خوراک، نماز جماعت، تبیین و برنامه های فرهنگی و … را در مدارس استان اجرا کنیم اما این دانش آموز در خانه به گونه ای دیگر تربیت شود، قطعاً تعارضات پدید می آید.

هاشمی ادامه داد: هر قدر که ما برای تربیت و تبیین در مدارس زمان بگذاریم اگر در خانواده ای شبکه های ماهواره ای و مجازی استفاده شود، نمی توانیم موفقیت خوبی در زمینه مقابله با تهدیدات دشمنان کسب کنیم لذا از این بابت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده و مدرسه ارکان جهاد تبیین هستند/حمایت از برنامه های فرهنگی

خانواده و مدرسه ارکان جهاد تبیین هستند/حمایت از برنامه های فرهنگی