مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-29اجتماعي

سفره افطار برای مسافران نوروزی دزفول


دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز دزفول گفت: با توجه به هم زمانی ماه رمضان و عید نوروز تلاش می شود افطارهای ساده در مراکز ازدحام گردشگران در نظر گرفته و مکان مورد نیاز برای استراحت آن ها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خادم در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز 1402 گفت: دزفول با داشتن زیست بوم سرسبز و آب و هوای مدیترانه ای در پاییز و زمستان از پایان زمستان تا آغاز بهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و مناطق تاریخی، طبیعی و زیارتی این شهرستان به نقاط گردشگری تبدیل می شوند.

دبیر ستاد خدمات سفر دزفول افزود: سال گذشته دزفول به عنوان شهر اول گردشگری در خوزستان انتخاب شد که این موضوع امسال نیز باید با کمک همه دستگاه ها تکرار شود.

او با بیان این که ورود مسافران سودآوری زیادی برای دزفول دارد خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی خدمات سفر در سال 1392 به دستور هیات وزیران تشکیل و براساس آن همه دستگاه های اجرایی موظف به اجرای مقررات هستند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول بیان کرد: کمیته های ده گانه از جمله حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، شهرداری و دهیاری ها، اسکان، نظارت و عمران، تنظیم بازار و خدمات رفاهی، کمیته بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی و تبلیغات، فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره افطار برای مسافران نوروزی دزفول

سفره افطار برای مسافران نوروزی دزفول