مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-29سياسي

آیین های دهه فجر متفاوت از گذشته و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان برای بزرگداشت دهه فجر، گفت: آیین های گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت از گذشته برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرّم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: دشمنی دشمنان هر روز شدیدتر و متراکم تر می شود و آنان رهبری و مردم را به عنوان دو رکن انقلاب نشانه رفته اند تا کشور را از مسیر حرکت خود منحرف کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رستاخیزی علیه جبهه کفر و استکبار بود، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه های دهه فجر رنگ وبوی مردمی بیشتری داشته باشد و در این برنامه ها دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

خرّم تصریح کرد: باید از فرمایش های امام و رهبری و مستندات تاریخی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب بویژه برای نسل جوان و نوجوان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان قرارگاه فرهنگی استان در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله برنامه های دهه فجر باید اعلام نظر کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به حادثه ناگوار حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، گفت: رییس جمهوری صریحاً به وزرای کشور و امور خارجه دستور پیگیری موضوع را داده است و سفیر آذربایجان نیز صبح امروز از پیگیری های مقامات کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های دهه فجر متفاوت از گذشته و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود

آیین های دهه فجر متفاوت از گذشته و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود