مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 07:372023-01-29ورزشي

صعود تیم بسکتبال شهرداری شیراز به لیگ ملی


تیم شهرداری شیراز پس از حذف خانه بسکتبال قزوین به جمع 16 تیم برتر رقابت های لیگ ملی بسکتبال راه یافت.

- تیم بسکتبال شهرداری شیراز در گروه f مسابقات لیگ دسته یک ملی پس از انجام بازی ها به صورت متمرکز رفت و برگشت در آبادان، توانست به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی صعود کند و پس از تثبیت جایگاه نخست گروه به مصاف تیم خانه بسکتبال قزوین رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، با اعلام میزبانی شهر قزوین، این مسابقه به صورت رفت و برگشت در تاریخ های 5 و 7 بهمن ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد که پس از انجام دو بازی، تیم بسکتبال شهرداری شیراز توانست به مرحله بعدی صعود کند.

همچنین بازی نخست بین دو تیم به نفع تیم شهرداری شیراز در جریان بود که در ثانیه های پایانی تیم خانه بسکتبال قزوین با یک پرتاب 3 امتیازی توانست بازی را با نتیجه 73 بر 72 به نفع خود به پایان رساند؛ اما بازیکنان شهرداری شیراز در بازی برگشت توانستند از ابتدا، با یک بازی منطقی حریف را کنترل کنند و در پایان توانستند بازی را با نتیجه 68 به 60 به نفع خود به پایان برسانند و به مرحله بعدی صعود کند.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری شیراز در انتظار مشخص شدن حریف خود در مرحله بعدی خواهد ماند تا با اعلام شهر میزبان از جانب فدراسیون، در رقابت بعدی خود به مصاف آن تیم برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم بسکتبال شهرداری شیراز به لیگ ملی

صعود تیم بسکتبال شهرداری شیراز به لیگ ملی