مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-28سياسي

آیین های گرامی داشت دهه فجر متفاوت تر و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گفت: دشمنان امروز رهبری و مردم را به عنوان دو رکن انقلاب نشانه رفته اند و بر این اساس آیین های گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گفت: دشمنان امروز رهبری و مردم را به عنوان دو رکن انقلاب نشانه رفته اند و بر این اساس آیین های گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت از سال های گذشته برگزار شود.

عابدین خرّم، شنبه، هشتم بهمن ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: دشمنی دشمنان هر روز شدیدتر و متراکم تر می شود و آنان رهبری و مردم را به عنوان دو رکن انقلاب نشانه رفته اند تا کشور را از مسیر حرکت خود منحرف کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رستاخیزی علیه جبهه کفر و استکبار بود، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه های دهه فجر رنگ وبوی مردمی بیشتری داشته باشد و در این برنامه ها دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

خرّم تصریح کرد: باید از فرمایش های امام و رهبری و مستندات تاریخی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب بویژه برای نسل جوان و نوجوان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های گرامی داشت دهه فجر متفاوت تر و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود

آیین های گرامی داشت دهه فجر متفاوت تر و با رنگ وبوی مردمی برگزار شود