مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-28سياسي

رسانه ها اتاق فکر دشمن را شناسایی و رسوا کنند


امروز باید بدانیم که اتاق فکر دشمن کجاست و رسانه ها باید اتاق فکر دشمن را بشناسند و رسوا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با مدیران شبکه معارف صدا و سیما اظهار داشت: قرآن کریم در سه بخش ملی، منطقه ای و بین المللی حرف دارد که باید آنها را شنید و عمل کرد؛ در بخش ملی و منطقه ای (مواحدان عالم) راهنما و معلم خوبی برای ماست و در بخش بین المللی که به حوزه انسانیت بر می گردد نیز دارای پیام است؛ پیام قرآن این است که من آمده ام شما را زنده کنم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم .

وی بیان کرد: قرآن کریم آمده تا به ما بگوید که ای انسان، شما مثل درخت نیستید که اول سبز شود و میوه دهد و پس از آن هیزم شود و تمام، بلکه مانند پرنده ای هستید که بعد از مرگ از قفس آزاد می شوید، بدانید مرگ پوسیدن نیست، بلکه از پوست به در آمدن است.

آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: ما گذشته از حیات ظاهری، دارای حیات واقعی هم هستیم و انسان موجودی ابدی و ثابت است و نه ساکن، ثبات در برابر زوال است.

ما روحی داریم ثابت و بدنی داریم که یا ساکن است یا متحرک، پس اگر ما ثابت هستیم باید به دنبال علم ثابت باشیم و آن در عدل و عقل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها اتاق فکر دشمن را شناسایی و رسوا کنند

رسانه ها اتاق فکر دشمن را شناسایی و رسوا کنند