مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-28سياسي

مصوبات سفرهای رییس جمهور به 4 شهرستان استان تهران چه بود؟


رییس جمهور از 19 آبان تا 15 دی امسال، به 4 شهرستان رباط کریم، اسلامشهر، پاکدشت و بهارستان در استان تهران سفر کرد و دستوراتی را برای رفع مشکلات و اجرای پروژه ها در این مناطق صادر کرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور از 19 آبان تا 15 دی امسال، به چهار شهرستان رباط کریم، اسلامشهر، پاکدشت و بهارستان ر استان تهران سفر کرد و در جریان آخرین امور جاری این شهرستان ها قرار گرفت و با مردم این مناطق دیدار و گفت وگو کرد.

پیش از این محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، خبر داده بود که به دلیل اهمیت استان تهران، سفرهای رییس جمهور در استان تهران توزیع شده تا در چند نوبت اتفاق بیافتد.

وی افزوده بود: فلسفه این حضور متعدد به این خاطر است که استان تهران دارای تراکم و تمرکز جمعیت است، به گونه ای که بعضاً هر شهرستان آن اندازه یک استان جمعیت دارد.

در ادامه به بررسی اهم مصوبات و وعده های داده شده در 4 سفر اخیر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران پرداخته ایم: 1- سفر به پاکدشت/ دستور برای رفع مشکلات پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب ری و کمربندی جنوبی پاکدشت رییس جمهور 19 آبان امسال به شهرستان پاکدشت سفر کرد و در جریان پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه خانه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفرهای رییس جمهور به 4 شهرستان استان تهران چه بود؟

مصوبات سفرهای رییس جمهور به 4 شهرستان استان تهران چه بود؟