مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-28سياسي

نگاهداری: تجربیات مجلس برای ارتقای حکمرانی به دانش صریح پارلمانی تبدیل می شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مجلس، اولین تجربه حکمرانی با نگاه اسلامی در دوره مدرن است، گفت: رویداد تجربه نگاری پارلمانی، تجربیات گذشته را تبدیل به دانش صریح پارلمانی می کند تا برای ارتقا حکمرانی مورد استفاده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در مراسم اختتامیه تجربه نگاری در حوزه پارلمانی که در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: در دوره فعلی فعالیت مرکز پژوهش های مجلس در راستای استفاده از ظرفیت نخبگانی کشور، برای نخستین بار، به دنبال ایجاد زیست بوم مردمی و دانش بنیان هستیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس، یادآور شد: رییس محترم مجلس در مراسم هفته پژوهش سال1401در مرکز پژوهش ها با اشاره به عدم وجود ساز و کار مناسب وسازماندهی شده درانتقال دانش و تجارب مجالس در ایران تاکید کردند که مرکز پژوهش های مجلس باید در حوزه مدیریت دانش وتجربه نقش آفرینی نماید.

وی افزود: فرایند ایجاد زیست بوم مردمی و دانش بنیان در 4 مرحله به جلو می برند، مرکز پژوهش های با مجموعه رویدادهای مختلف خود زیست بوم دانش بنیان 3000 نفری از نخبگان کشور را در قالب نوآوری باز در کنار رویکرد تحقیق و توسعه خود شکل داده است، با رویداد تجربه نگاری پارلمانی تجربیات 40 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: تجربیات مجلس برای ارتقای حکمرانی به دانش صریح پارلمانی تبدیل می شود

نگاهداری: تجربیات مجلس برای ارتقای حکمرانی به دانش صریح پارلمانی تبدیل می شود