مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-28اقتصادي

بانک صادرات ایران 218 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه و حمایتی پرداخت کرد


​تعداد وام های قرض الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال 1401 به 235 هزار فقره به ارزش بالغ بر 218 هزار میلیارد ریال رسید.

- ​تعداد وام های قرض الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال 1401 به 235 هزار فقره به ارزش بالغ بر 218 هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت تسهیلات حمایتی این بانک در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود معیشت مردم اقصی نقاط کشور، پشتیبانی از رونق تولید در واحدهای خرد و کلان اقتصادی و عمل به مسئولیت اجتماعی در همکاری با سازمان های حمایتی، در سال 1401 نیز ادامه یافته به نحوی که تا نیمه دی ماه سال جاری 218 هزار میلیارد ریال برای پرداخت حدود 235 هزار فقره وام های قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

بانک صادرات ایران در این مدت با پرداخت 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 208 هزار نفر در قالب وام های ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغال زایی کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، استانداری ها، اعطای وام فرزندآوری، ودیعه مسکن مددجویان سازمان های حمایتی، وام های ضروری ستاد دیه و اشتغال زندانیان، وام ضروری، درمان و حمام روستایی سهم قابل توجهی در تأمین نیاز مردم کشور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران 218 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه و حمایتی پرداخت کرد

بانک صادرات ایران 218 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه و حمایتی پرداخت کرد