مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-28سياسي

توصیه استاندار کرمان به مسئولین در نحوه برگزاری جشن های انقلاب چه بود؟


استاندار کرمان خطاب به مسئولان گفت: هنرمندانه در مناسبت های مختلف روایت پیشرفت را انجام داده و خدمات را به زیبایی بیان کنید.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به مسئولان گفت: هنرمندانه در مناسبت های مختلف روایت پیشرفت را انجام داده و خدمات را به زیبایی بیان کنید.

محمدمهدی فداکار صبح امروز هشتم بهمن ماه در جلسه هماهنگی پروژه های دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: برای ناکارآمد کردن هجمه دشمنان، دهه فجر فرصتی است که اقدامات انجام شده در بخش های مختلف به مردم معرفی شود.

استاندار کرمان خطاب به دهیاران عنوان کرد: در این ایام به دیدار با ائمه جمعه و جماعات رفته و خدمات و اتفاقات را برای آنها بیان کنید.

او، دیدار با خانواده شهدا و حضور در مساجد و سخنرانی های امیدوارانه، تجلیل از خانواده های مدافعین حرم، معرفی هدفمند پروژه ها، حضور در مدارس و پاسخ به سوالات دانش آموزان را از دیگر وظایفی که مسئولان در ایام الله دهه فجر برشمرد.

فداکار معرفی پروژه ها و خدمات در بیلبوردهای شهری و ایجاد فضای نشاط را به عهده شهرداری ها گذاشت و در ادامه از اثرات حذف ارز ترجیحی سخن به میان آورد و عنوان کرد: در سال گذشته برای کالاهای اساسی حدود 18 میلیارد دلار تخصیص داده شد و اگر این روند همین طور پیش می رفت امسال باید حداقل 22 میلیارد دلار تخصیص داده می شد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاندار کرمان به مسئولین در نحوه برگزاری جشن های انقلاب چه بود؟

توصیه استاندار کرمان به مسئولین در نحوه برگزاری جشن های انقلاب چه بود؟