مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-28دانش

تدریس و خوانش کتاب «بحث بزرگ روانی درمانی» در دانشگاه الزهرا


انجمن احیا با همکاری انجمن علمی علوم شناختی دانشگاه الزهرا تهران، سلسله جلسات تدریس و خوانش «کتاب The great psychotherapy debate» را برگزار می کند.

- تدریس و خوانش کتاب بحث بزرگ روانی درمانی در دانشگاه الزهرا انجمن احیا با همکاری انجمن علمی علوم شناختی دانشگاه الزهرا تهران، سلسله جلسات تدریس و خوانش کتاب The great psychotherapy debate را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه از سه شنبه 18 بهمن ماه 1401، ساعت 16 الی 18 به مدت پنج هفته، با تدریس و تسهیل گری محمدامین شهرویی ـ کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه خوارزمی، به صورت حضوری در مرکز رشد استعدادهای درخشان علوم پزشکی تهران و آفلاین برگزار می شود.

روان درمانی از کجا سربرآورد؟ ، نگاه های مختلف به رواندرمانی ـ مدل بافتاری یا مدل پزشکی ، بررسی دقیق تر نگاه های مختلف به روان درمانی ـ روان درمانی به مثابه یک فعالیت اجتماعی ، روان درمانی چه اثراتی می گذارد؟ ـ انواع تاثیرات روان درمانی و توضیح انواع تاثیرات روان درمانی ـ جمع بندی و کاربست های عملی از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این پنج جلسه ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evand.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس و خوانش کتاب «بحث بزرگ روانی درمانی» در دانشگاه الزهرا

تدریس و خوانش کتاب «بحث بزرگ روانی درمانی» در دانشگاه الزهرا