مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-28سياسي

پیش بینی ترافیک سفر تا 5 فروردین ماه/ تعطیلات سامان دهی می شود


ستاد خدمات سفر با پیش بینی ترافیک سنگین سفرهای نوروزی تا پنجم فروردین ماه 1402، دستور آماه باش به استان ها از 15 اسفندماه را داد.

- ستاد خدمات سفر با پیش بینی ترافیک سنگین سفرهای نوروزی تا پنجم فروردین ماه 1402، دستور آماه باش به استان ها از 15 اسفندماه را داد.

مصطفی فاطمی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی و دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به ایسنا گفت: سفر و گردشگری در کشور ما مدت زیادی است کمرنگ شده، قرار بود طرح تحریک تقاضا برای سفر از اول بهمن ماه اجرا شود تا از رکود سفر خارج شویم اما تعطیلی های نابسامان آلودگی هوا و تأخیر در برگزاری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، اجرای این طرح و همچنین سفرهای زمستانی را به تعویق انداخت.

ما امیدواریم با پایان یافتن امتحانات، سفر دوباره به جریان و رونق افتد.

او ادامه داد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از دو هفته پیش تشکیل شده و استان ها نیز در حال تشکیل این ستاد هستند، تاکید این ستاد بر توزیع زمانی و تحریک تقاضا در ماه های بهمن و اسفند است.

همچنین دستورالعمل سفرهای نوروزی در 1402 در این ستادها به بحث گذاشته خواهد شد و در ادامه در شهرستان ها نیز این ستاد تشکیل جلسه خواهد داد و ما امیدواریم امسال زودتر از سال های دیگر برنامه ریزی سفر به اجرا گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیک سفر تا 5 فروردین ماه/ تعطیلات سامان دهی می شود

پیش بینی ترافیک سفر تا 5 فروردین ماه/ تعطیلات سامان دهی می شود