مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:122023-01-27اجتماعي

دانش آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند


اردوی راهیان نور 3648 دانش آموز کرمانی به مناطق عملیاتی استان خوزستان از محل گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

- رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین اظهار کرد: امروز شما دانش آموزان به سمت سرزمین های حماسه و نور راهی هستید که در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی همانند شما از پشت نیمکت های مدارس در لبیک به فرمان امام راحل (ره) به صورت خودجوش به سمت این سرزمین ها و میدان های حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: با جانفشانی ها و رشادت های غیور مردان دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل امروز امنیت و اقتدار در کشور برقرار است.

رضایی با تشکر از همراهی سپاه ثارالله در برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: تعامل و همکاری اثربخشی بین آموزش و پرورش و سپاه در استان کرمان وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: گاهی اوقات ما فکر می کنیم شهدا دست نیافتنی هستند، اما باید بدانیم که شهدا در کنار ما بودند و با انتخاب راهی درست جاودانه و ماندگار شدند.

رضایی با تاکید بر استفاده صحیح و اثربخش از دورانی که دانش آموزان در اردوی راهیان نور هستند، افزود: دانش آموزان از ابتدای حرکت به سمت اردوهای راهیان نور خاطرات خود را یادداشت کنند و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند

دانش آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند