مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-27سياسي

بازگشت 459 هکتار از اراضی ملی در گچساران به دولت


در دولت سیزدهم تا کنون 450 هکتار از اراضی که تحت عنوان واگذاری طرح در سالهای گذشته در این شهرستان تصرف شده بود به دولت بازگرداننده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دهیم خوب در بازدید از برخی مناطق روستایی حوزه گرمسیری در حد فاصله اسلام آباد تا آبریگون اظهار کرد: متاسفانه در دوران گذشته دریای عظیمی از تخلفات در خصوص واگذاری های زمین بدون حساب و کتاب در این مناطق و برخی مناطق دیگر انجام شده است.

 وی بیان کرد: مردم توقع دارند که روند مانند گذشته باشد و هر روز اعتراضات به ما بیشتر می شود، که همکاری بیشتر مدیران را با فرمانداری طلب می کند.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: از استاندار درخواست می کنیم بر کار مدیران نظارت داشته زیرا ما درخواست های متعددی را برای طرح هایی که از سال 89 تاکنون هنوز اجرا نشده اند و باید زمین های آنها به دولت بازگردد ارائه دادیم که در این راستا باید مدیران همکاری لازم را انجام داده تا زمین های واگذار شده باز گردانده شود.

دیهم خوب عنوان کرد: تا کنون 450 هکتار از اینگونه اراضی در مناطق مختلف گچساران به دولت بازگردانده شده است، اگر مدیران همکاری بیشتر را انجام دهند در این راستا بهتر می توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 459 هکتار از اراضی ملی در گچساران به دولت

بازگشت 459 هکتار از اراضی ملی در گچساران به دولت