مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-27حوادث

جزییات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزییات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی در تشریح جزییات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: ساعت 8:25 صبح امروز در حالی که یکی از اعضای سفارت آذربایجان در مقابل درب ورودی سفارت در حال پارک خودروی خود بوده است، سرنشین یک دستگاه پراید که در فاصله نزدیک مستقر بوده از پشت سر با خودرو به پشت خودروی دیپلمات آذربایجانی می زند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ادامه این فرد با سلاح جنگی کلاشینکف از ماشین خارج می شود و در حالی که دیپلمات سفارت آذربایجان در حال ورود به سفارت بوده، مهاجم به همراه این فرد و با تیراندازی وارد سفارت شد و در مقطع ورودی سفارت، این دیپلمات را به قتل می رساند و دو نفر دیگر را نیز مجروح و مضروب می کند.

وی تصریح کرد: در همین حین بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس وارد عمل می شوند و در حالی که ضارب قصد فرار داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

رحیمی با بیان اینکه این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق تیم های ویژه یگان امداد پلیس و پلیس آگاهی در معیت قاضی دادسرای جنایی و سایر بخش های پلیس وارد محل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان

جزییات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان