مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-27اقتصادي

معاون وزیر کشور: دولت سیزدهم رشد منفی اقتصادی را به نزدیک مثبت چهار درصد رساند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: دولت سیزدهم با وجود همه محدودیتها رشد منفی اقتصادی را ابتدا به صفر و سپس به سه درصد و نزدیک چهار درصد تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن کوشش تبار در نشست هم اندیشی معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداران کشور در مشهد، اظهار کرد:دولت فروش نفت را به روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه رساند.

وی ادامه داد:دولت سیزدهم با وجود محدودیتهای بی شمار، کم کار نکرده است و حتی کسانی که در خارج از کشور هستند به این مساله اذعان دارند اما ما خود باور نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اضافه کرد: در دولت سیزدهم ترانزیت کالا 60 درصد رشد داشته، صورتهای مالی شرکتها شفاف شده که کار کمی نبوده است، حضور ایران در پیمان شانگهای، ارتباط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و توافقنامه ای که اخیرا شکل گرفت همه دستاوردهای بزرگ این دولت است.

کوشش تبار گفت: در دولت سیزدهم 67 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد، مالیات بر درآمد واحدهای تولیدی از 25 درصد به 20 درصد کاهش یافت که راهبردی جدی بوده و صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل شده است، همچنین ایران در تولید فولاد در ردیف 10 کشور برتر دنیا قرار گرفته و رکوردزنی کرده که اینها همه کارهای بزرگ دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: دولت سیزدهم رشد منفی اقتصادی را به نزدیک مثبت چهار درصد رساند

معاون وزیر کشور: دولت سیزدهم رشد منفی اقتصادی را به نزدیک مثبت چهار درصد رساند