مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 07:152023-01-27اجتماعي

راه اندازی باشگاه هایی برای سلامت اجتماعی نوجوانان محلات از سال 1402


معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات از سال آینده خبر داد.

- معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات از سال آینده خبر داد.

آرزو ذکایی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان) که در راستای ارتقاء توانمندی ها و مشارکت دانش آموزان در گروه های سنی 15 تا 18 سال دختران و پسران توسط سازمان بهزیستی اجرا می شود، اظهار کرد: چند سال از اجرای این طرح با رویکرد همیاری و مشارکت اجتماعی نوجوانان با گروه سنی 15 تا 18 سال که علاوه بر ارتقاء توانمندی همیاری جمعی نوجوانان به ارتقاء عزت نفس و اعتماد به نفس، استقلال طلبی، مهارت های حل مسئله و خودکارآمدی و فرآیند هویت یابی و هویت پذیری آنها نیز کمک می کند، می گذرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1500 گروه مشارکت اجتماعی نوجوانان در سطح محلات با کمک تسهیلگران محلی فعالیت می کنند، افزود: این گروه ها علاوه بر دریافت آموزش های لازم، درباره چگونگی شناسایی و احصای نیازهای خود، اطرافیان و محله زندگی شان و همچنین اولویت بندی و ارائه پروژه های عملیاتی برای رفع این چالش ها فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باشگاه هایی برای سلامت اجتماعی نوجوانان محلات از سال 1402

راه اندازی باشگاه هایی برای سلامت اجتماعی نوجوانان محلات از سال 1402