مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 23:352023-01-26سياسي

ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت های جوانان


فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت های جوانان تاکید کرد و گفت: مساجد در زمان حاضر بهترین ظرفیت برای جذب جوانان برای فعالیت در راستای سازندگی کشور هستند.

- سردار اصغرعباسقلی زاده، پنجشنبه ششم بهمن ماه، در جمع بسیجیان مراغه، با بیان اینکه مساجد ظرفیت بالایی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان دارند افزود: اگر جوانان جذب مسجد و بسیج شوند در دام فضای مجازی گرفتار نخواهند شد.

وی گفت: با جذب جوانان در مسجد و بسیج می توان مشکلات عمرانی و اجتماعی شهرها و محله ها را حل کرد.

سردار عباسقلی زاده گفت: مسجد باید محل خدمت رسانی، تبلیغ دین و آگاهی بخشی باشد و این مکان های مقدس می تواند تکلیف انسان در سطح جامعه و همچنین وظایف دینی اش را تبیین کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر فردی در مسجد تربیت شود، امکان ندارد با دشمنان همراه شود، اضافه کرد: تبلیغات دشمنان در مورد کسانی که در مساجد و پای منبر حضور داشته و هدف از خلقت و عشق به ولایت را درک کرده اند، تاثیر نمی گذارد.

وی همچنین تصریح کرد: افکار کسانی که در مساجد تربیت می شوند، ریشه الهی و معنوی دارد و بر همین اساس نیز پایه های ایمان و افکارشان محکم است؛ این افراد آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را چنان درک می کنند که تبلیغات ضددینی دشمنان روی آنان بی اثر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت های جوانان

ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت های جوانان