مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 23:202023-01-26اجتماعي

آغاز جشن تکلیف پسران پایه نهم از 15 بهمن/ وجود 60 هزار نمازخانه در مدارس


در حالی که وزیر آموزش و پرورش تعداد نمازخانه های مدارس را امروز 69 هزار نمازخانه اعلام کرد، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، این عدد را 60 هزار نمازخانه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر با موضوع نقش مدارس، دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگ سازی در گسترش فریضه نماز ، اظهار کرد: برای اقامه نماز تمهیدات نرم افزاری و سخت افزاری لازم است؛ تمهیدات سخت افزاری به معنای فراهم آوردن زمینه برگزاری نماز در مدرسه، اماکن و مساجد است.

وی ادامه داد: به وجود آوردن این تمهیدات و مقدمات در مدارس با اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در مدرسه هایی که نمازخانه ندارند، انجام می شود؛ مدت هاست نقشه ساخت مدارس توسط سازمان نوسازی مدارس به گونه ای است که قطعاً در آن نمازخانه هم پیش بینی می شود.

باقرزاده با بیان اینکه بعد از آن، حضور امام جماعت و فراهم کردن مقدمات دیگر نماز است، افزود: به لطف پروردگار بعد از بازگشایی مجدد مدارس که لطمه بزرگی هم در بحث آموزشی و تربیتی بچه ها داشت، دوباره برای تجهیز و آماده سازی مدارس همت شد و به حمدالله امروز نزدیک 60 هزار مدرسه یا نمازخانه دارد یا مکانی که چند منظوره می توان استفاده کرد و مقدمات نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشن تکلیف پسران پایه نهم از 15 بهمن/ وجود 60 هزار نمازخانه در مدارس

آغاز جشن تکلیف پسران پایه نهم از 15 بهمن/ وجود 60 هزار نمازخانه در مدارس