مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-26اقتصادي

تعهد پنج بانک دولتی برای تامین مالی ساخت تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شامگاه سه شنبه 4 بهمن در تفاهم نامه هایی جداگانه تامین مالی برای احداث یک میلیون و 155 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به امضای مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل بانک های ملی، - در تفاهم وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل 5 بانک دولتی شامل ملی، صادرات، تجارت، سپه و ملت مقرر شده است تا تامین مالی یک میلیون و 155 هزار واحد مسکونی انجام، تا در اجرای این طرح تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شامگاه سه شنبه 4 بهمن در تفاهم نامه هایی جداگانه تامین مالی برای احداث یک میلیون و 155 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به امضای مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، تجارت، سپه و ملت رسید.

بر این اساس مقرر شده است تا بانک ملی برای تامین 150 هزار واحد مسکونی، بانک صادرات برای تامین 500 هزار واحد مسکونی، بانک تجارت برای تامین 200 هزار واحد مسکونی، بانک سپه برای تامین مالی 200 هزار واحد مسکونی و بانک ملت برای تامین مالی 105 هزار واحد مسکونی اقدام کنند.

جزییات پرداخت تسهیلات بر اساس قانون جهش تولید و تأمین مسکن، در قالب دستورالعمل بانک مرکزی در آذر ماه 1400 مشخص و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد پنج بانک دولتی برای تامین مالی ساخت تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن

تعهد پنج بانک دولتی برای تامین مالی ساخت تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن