مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-26سياسي

نقشه راه مشترک بین منطقه آزاد و آموزش و پرورش تدوین می شود


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: نقشه راه مشترک بین منطقه آزاد و وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای نظام آموزش تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد تجاری با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت، حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و بهنام امیریان معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

احمد محمودزاده در این جلسه گفت: ظرفیت های منطقه و وزارتخانه برای رفع مشکلات اساسی در بستر شوراهای آموزش و پرورش تجمیع می شود و هدف از سفر به منطقه، تدوین نقشه راه مشترک بین منطقه آزاد و وزارتخانه برای ارتقای نظام آموزش است.

وی افزود: هدف و فلسفه ایجاد مناطق آزاد، اقتصادی و تجاری است ولی اگر به تاریخ نگاه کنیم به نوعی در بیان و سخنان مسؤولان تراز اول کشوری به وفور می شنویم که تحقق عدالت و پیشرفت اقتصادی بدون نقش آفرینی فرهنگی امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مشترک بین منطقه آزاد و آموزش و پرورش تدوین می شود

نقشه راه مشترک بین منطقه آزاد و آموزش و پرورش تدوین می شود