مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:422023-01-26بين الملل

خونین ترین یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری در دولت جدید نتانیاهو/ واکنش ها


صبح امروز (پنجشنبه) نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس مخصوصا اردوگاه جنین، 9 فلسطینی از جمله یک زن مسن به شهادت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی و بازداشت کردند.

- صبح امروز (پنجشنبه) نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس مخصوصا اردوگاه جنین، 9 فلسطینی از جمله یک زن مسن به شهادت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی و بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه و بامداد امروز یورش ها و بازرسی هایی را در مناطق مختلف استان های جنین، بیت لحم، رام الله و قدس در کرانه باختری آغاز کرد که با درگیری ها با فلسطینی ها و بازداشت تعدادی از آنها همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری وفا فلسطین، سربازان اسراییلی در یورش خود به شهر و اردوگاه جنین به بالای بام خانه ها رفته و از آنجا به سمت جوانان فلسطینی تیراندازی کرده و گاز اشک آور پرتاب کردند که در نتیجه آن چند فلسطینی زخمی و شهید شدند.

همچنین سربازان اسراییلی برق اردوگاه جنین را قطع کرده و مانع از ورود خودروهای آمبولانس و نیروهای امدادی شدند.

گردان های سرایا القدس ، شاخه نظامی جنبش جهاداسلامی فلسطین اعلام کرد که گردان جنین از ساعات اولیه صبح امروز وارد درگیری های شدیدی با سربازان اسراییلی شد که به اردوگاه جنین یورش آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونین ترین یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری در دولت جدید نتانیاهو/ واکنش ها

خونین ترین یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری در دولت جدید نتانیاهو/ واکنش ها